loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 73 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

مرد را فقط مرد می فهمد و دود سیگارش

.

.

.

باز کلمه کم آورده ام ، برای احوالاتم

بروید یک سیگار بکشید تلخی اش که ماند ته گلویتان

فکر کنید همان بغضی است که توی گلوی من

نه بالا می رود و نه پایین

.

.

تمام سیگارهای دنیا را هم که دود کنی

تنهائیت توجه هیچکس را جز پیرمرد سیگار فروش جلب نخواهد کرد



.

.

.

شاید بتونم یه روزی تو و خاطراتتم مثل سیگارم دود کنم

.

.

.

اسمت را نوشتم روی سیگار تا بسوزه که وقتی سیگار تموم شد فراموشت کنم

ولی نمی دونستم که هر پک که به سیگار میزنم اسمت میره تو نفسم …

.

.

.

اشباع شده ام

از بوسه های مکرر و عمیق از ته سیگارهام

.

.

.

سیگار به سیگار درد می کشم تا تمام شود

بی چون و چرا ما هم تمام می شویم

ما خنده های ایستـــاده ما خنده های تکراری

تو نیستـــــی زمین برای من تنها یک زیرسیگاری ست

برای خاموش کردن بی حوصلگی هــــا

تا تمام شود درد می کشم

.

.

.

چند نخ سیگار و چشمان تو …

آنقدر برایت عاشقانه خواهم نوشت تا ازحسادت دوباره عاشق ات شوم!

.

.

.

مــرد گریه نمیکنــد ، مــرد نمی شکند…

فقط سیگاری روشن می کند

آرام بی صدا ، لابه لای دود می میرد

.

.

.

آدم ها برای یکدیگر نقش سیگار را بازی می کنند

همدیگر را می کشند ، لذت می برند ، دود می کنند ، تمام می کنند

و بعد از اندک زمانی سیگاری دیگر

.

.

.

هرنخ سیگاری که می کشم وجود و رسیدن تو رو توش حس می کنم

چون هرلحظه به تو نزدیک تر می شم

.

.

.

ماشینم بوی سیگار می دهد

تنم ، لباسم ، دفتر کارم

حتی قهوه های دو نفره ی فرانسوی هم بوی سیگار می دهد

از زمستان ۲ سال پیش تمام لحظه های من که بوی تو را می داد

فقط بوی سیگار می دهد …

.

.

.

سیگارو بخاطر تو ترک نمی کنم

وقتی تو با من بودی اونم با من بود

حالا که نیستی هم این با منه

وفاداری کدامتان بیشتر است؟

جوابی نداری …

.

.

از من پرسید امروز می خوام تکلیفمو مشخص کنی یا من یا سیگار؟

نگاهی به سیگار توی دستم کردم که انگار سوختنش شدت گرفته و داره بهم می گه عشقت مهمتره

یه پک دیگه زدم نگاش کردم و گفتم : خداحافظ

.

.

.

ازم پرسید سیگارو ترک نکردی

گفتم نه کبریت و ترک کردم

سیگارو با سیگار روشن می کنم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 1,451
  • بازدید کلی : 18,595