loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 17 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

گفتی قیدت را بزنم اما ندانستی که دوست داشتن من از اول هم، بی قید و شرط بود...


****************


بـــارهـا گفتم به تو، چشمها بــرای ِ نـگاه اسـت
امّــا تــو هـر روز بـا آنها
حـادثــه می آفــریــنی...




****************

کمی گيجم کمی منگم، عجيب است
پريده بی جهت رنگم عجيب است
تو را ديدم همين يک ساعت پيش
برايت باز دلتنگم عجيب است...


****************


برایم دست تکان دادی
برایت دست تکان دادم
تو به نشانه‌ی وداع
من از شوق دیدار
این کجا و آن کجا


****************


اس ام اس عاشقانه جدید
از کدام سو دورم می‌زنی؟
می‌خواهم از همان سو
دورت بگردم!


****************


ایــن کــه در آن، جـــا خــوش کـــرده ای دل اســت
نــه شـــهـر ِ بـــــازی !
تـــــاب ِ بـــــازی نـــــدارد !


****************


در لحظات شاد بودنت آرزوی توقف زمان را دارم تا همیشه شاد بمانی


****************


اس ام اس غمگین و گلایه عاشقانه
هــر چــه تَبـــَـر زدی مــــرا
زخـــــم نـــشد
جــــوانـــه شـــد...
اینگونه من هر روز عاشقتر می‌شوم


****************


اس ام اس غمگین و گلایه کردن


****************


عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر فریادی بلند تر خواهد بود...


****************


"تو بامن باش"
من دست همه اتفاق ها را میگیرم که نیفتند...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 538
  • بازدید سال : 2,049
  • بازدید کلی : 19,193