loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 13 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

اسراف میکنم در دوست داشتنت

خدا

اسراف کنندگان ِ عاشق را

دوست دارد…!

.

.

.

.

لبانت را می بوسم

قند ِ دلت آب می شود

و تا ابد

نمک گیر

شیرینی لبان تو می شوم



.

.

.

.

یه چیزی هست به اسم آغوش ، لامصب دوای هر دردیه

اون دارو هم فقط تو داری


.

.

.

.

عزیزم هیچ میدانی

جزئیات چشمهایت

کلیات زندگی من است !؟

.

.

.

.


قلبم درد میگیرد و

من لبخـــــند میزنمیادگــــــار توست . . .....گاهی اوقات بی قانونی ؛ عجیب بیداد می کند در عاشقییکی دور می زند …!!اما دیگری جریمه میشود و تاوان میپردازد …!!....پیامک عاشقانهزمانی “من و تو” بودیم و “دیگران” در کنارمانحال “من و تو” هستیم اما “دیگران” بین مان . . .....بهار من مرا بگذار و بگذررهایم کن برو دلدار و بگذرمن عادت می کنم اینجا به غمهامرا پر کن از این اجبار و بگذر....دکتر پای نسخه ام بنویس “ممنوع ملاقات”بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد . . .....مشترک گرامی !تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !” همراه آخر “....گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماندسرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .....اسمس عاشقانهمی‌بینی ؟سربازمولی از عشق ِ توسر باز نزده ام....از تـــــمام دنیـــــــــاشانــه ای مــی خواهـم برای ســـرم ،و ســــری بـــــــرای شــــــــــانــ ـــه ام !کســی خستــــه نیسـتـــ از این بالــش هــای پَـــری ؟!....تا بی نهایت باید رفت تا طعم عشق را چشیدتا به یار گفتم چنین … رفت ، از عشق من چیزی ندید....هوا که سرد میشهباید مخاطب خاصت رو بغل کنیبری زیر پتو !وگرنه هوا بیکار نیستکه سرد بشه !....فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساساتمثل عشق ، قیمت داردتنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .....همه یهویی ها خوبن :یهویی بغل کردنیهویی بوسیدنیهویی دیدنیهویی سورپرایز کردنیهویی بیرون رفتنیهویی دوست داشتنیهویی عاشق شدناما امان از یهویی رفتن . . .....صندوق صدقات نیست دل منکه گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازیو پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .....گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند …شک میکنم به اینکه،این دل مال من است یاتو…....تمام پادگان یخ زده استسیم خاردارها را شالگردن می‌کنمو تمام شب ،‌تورا قدم می زنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 1,703
  • بازدید کلی : 18,847