loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 13 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه!
بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست …



دیالوگِ همیشه یک نفره ام را،
هی مرور میکنم تا وقتی به چشم هایت میرسم حرفی برای گفتن داشته باشم،
اگر ” انگشت های هیس ” دوباره ژست عاشقانه ام را به هم نزنند …



ته فنجان قهوه ام
کف دستم
یا پیشانی ام را ببین!
چیزی نمی بینی؟
مثلا خطی
حرفی
یا چیزی که بتوان “تو” را
به “من” نسبت داد ؟!



بعضی ها را هرچقدر هم که بخواهی ؛
“تمام” نمی شوند ….
همش به آغوششان بدهکار میمانی !
حضورشان”گرم” است ؛ سکوتشان خالی میکند دل ِآدم را …
آرامش ِ صدایشان را کم می آوری !
هر دم هر لحظه “کم” می آوریشان …
آخ که چقدر کم دارمت ….



نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست
و تو با خبری
اما…
هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی…



بی تو
حتی باران هم
بوی تشنگی می دهد
گاهی لال می شود آدم …
حرف دارد ؛ ولی …
کلمه ندارد … !!!



آهای ایوب کجایی ؟!
تا برایت از صبر بگویم !



چه معنى دارد
زندگى…!؟
وقتى که هیچ اتفاقى
من و تو را
سر راه هم قرار نمى دهد !!
اس ام اس عاشقانه


معجزه‌ها با باد رفته‌اند
و چشمانی که چشم مرا گرفت
همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند
و پشت پنجره چقدر نیامد
آن‌که قرار بود …



ذهنم فلج میشود …
وقتی میخوانمت
و
تو
نمیگویی ” جانم ؟!



دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست
اگر برف بیاد هست، اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من، اگر تو باشی هستم، اگر نباشی …!



راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
تو … هیچ کجا نیستی …



چشمانم خسته استو نبض ذهنم افتاده ؛
کاش نگاهتیکقدم نزدیکتر بود …



نیستی ..
و من،
پُرم از لحظاتی که مملو از توست …



سرم سنگینی حرفی را دارد
که توان گفتنم نیست
زبانم دنبال فرصتی
و چشمم
دنبال محرم رازی می گردد
بی تاب دیدنت هستم!



هوای عصرهای من عجیب تو را کم دارد !
آغوش تو را کم دارد !
نفس های تو را کم دارد !



آتش از اندوه هجران بهتر است
بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است
من نمی دانم کجا خواندم، که یادم داده است ؟
یار وقتی در کنارت نیست، کوری بهتر است …



جای تو خالیست …
خالی تر از سفره ی دل کودکی که تازه متولد شده است …



دیگر نمیتوانم متن های طولانی را
تا آخرش بخوانم
تقصیر خودت بود
… آمدی
رفتی …
به هر چه کوتاه
عادتم دادی …



دیگر به همه چیز شککرده ام
می گویند : آب نطلبیده، مُراد است.
هر چهبالا پایین می کنم، نمیفهمم
اینچشمانمپس کی مراد میگیرند ؟!



جآے خالیَتآنقدر بُزُرگشُده
که حَتے مے شَوَد دَر آن
زِندِگے کَرد…



رفته اند !
نیستند…
دلم، صبر و قرارم، دستانت، نگاهت، هوش از سرم
بیاورشان…
اس ام اس عاشقانه


درد داره
یکی میشه همه ی زندگیت
ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره…..!



درد بزرگیه
برای کسی که متوجه نبودنت نیست
پرپر بشی …
ولی وقتی بعد از یک روز در به دری و دلواپسی
بهش میگی نگرانت بودم دلم هزار راه رفت
تموم چیزی که میشنوی
یک “مرسی” خشک و خالیه…..!



غصه دار که ببینمت نَفَس هَم
به کامَم تلخ می شود…



شاید روزی بیاید
که حال ِ من هم خوب شود!
زمین خوب شود
هوا خوب شود
“باران “خوب شود
عشق خوب شود
و تو خوب ِ من شوی
و من خوب شوم …



ساعت ها زیر دوش به کاشی های حموم خیره میشی … !
غذاتو سرد می خوری …
صبونه رو شام، ناهارو نصف شب !
لباسات دیگه به تنت نمیاد …
همه رو قیچی می زنی !
ساعت ها به یه آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت اونو حفظ نمیشی … !
این قدر علامت سوالای تو فکرتو میشمری …
تا آخرش رو بالش خیست خوابت ببره !
تنهایی از تو آدمی می سازه …
که دیگه شبیه آدم نیست !
می دونی چیه ؟!
عجیب دلتنگم …
واسه وقتایی که عجیب دلتنگم می شدی … !



خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم



یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …خسته شده خدایا ….
فقط تو میتونی به دادش برسی
بیا و بمون کنارم واسه همیشه… نگو نمیشه …



عهد کن یارم بمانی تا قیامت، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم، بیقرار



بغض هایم را به آسمان سپرده ام، خدا به خیر کند باران امشب را



هیچ دلی بی بهانه نمیتپد، نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر



گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی! این من بودم که بی‌قرارت کردم …



باران من، روزی باریدی بر تن خسته من، قلب من شد عاشق تو!
همیشه چشم به راهت مینشستم
این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت
در زیر باران بی قراری خیس میشدم



من را زیر خاکستر جا گذاشتی!!!
آهای…
با توام…
تو یادتنرود!!!
من به خاطرتو
آتش گرفته ام….



من به تو نگاه میکردم
و تو به ساعت…
تو قرار داشتی و من بی قراری…



به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته، بیقرارتم !



بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود



دو رکعتگریه برایخاطره هایم
یکقنوتسکوتبراییادت
دو سجده بی قراری برایعشقِ برباد رفته
یکتشهد برایمرگدلم…



دیگر نمی نویسمت …!
هرکس ..
به چشمهایم نگاه کند !
تو را خواهد خواند…



می نویسم از تو ای زیبای من، می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار، می نویسم بی قرارم بی قرار



در صدا کردن نام تو
یک “کجایی” پنهان است
یک “کاش می بودی”

یک “کاش باشی” !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 1,818
  • بازدید کلی : 18,962