loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 14 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ

ﯾﻪ ﻣﮕﺲ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﻧﺦ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ ﺑﻌﺪ یکی ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﻢ

ﺑﺎﻟﻬﺎﺷﻮ ﻣﯿﮑﻨﺪﻡ ﻣﯿﺒﺴﺘﻤﺶ ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﻧﺦ ﺑﻌﺪ ﻣﮕﺲ ﺳﺎﻟﻤﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ

ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ یکی ﺭﻭ ﺑﮑﺴﻞ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﺒﺮﺩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺻﺤﻨﻪ ﯼ

ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩ !!!!

.

.

فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن

و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن :آخِیش !!!



.

.

معنى چراغ زرد در دنیا:

از سرعت خود بكاهید و آماده ى چراغ توقف شوید.معنى چراغ زرد در ایران:بدو گاز بده تا قرمز نشده رد شیم!!!

.

.

این قدر كه پسرها به موهاشون میرسن  اگه به بوته ى شلقم مى رسیدن الان هلو میداد.

.

.

خصوصیات آدم های خوش قیافه

۱٫ کم حافظه هستن

۲٫ دومیش چی بود !!

… چی بود …!

اَه یادم رفت

.

.

بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم!

بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب...!

داشتم سکته میزدم سریع قطع کردم

سیم تلفنم کشیدم

رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم!

فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم!!

.

.

به استادم میگم استاد ما نسل سوخته ایم بخدا …

گفت نسل سوخته ماییم شما نسل پدر سوخته اید … :|

هیچی دیگه تا حالا اینقدر توی زندگیم قانع نشده بودم !

.

.

امروز كه از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم: زندگی چه می گوید؟

جواب را در اتاقم پیدا كردم،

سقف گفت: اهداف بلند داشته باش!

پنجره گفت: دنیا را بنگر!

ساعت گفت: هر ثانیه با ارزش است!

آینه گفت: قبل از هر كاری به بازتاب آن بیاندیش!

تقویم گفت: به روز باش!

در گفت: در راه هدف هایت سختی ها را هُل بده و كنار بزن!

زمین گفت: با فروتنی نیایش كن!

و در آخر، تخت خواب گفت: ولش کن بابا، بگیر بخواب

.

.

فقط یه ایرانی میتونه طلای سفید نخره بگه مردم فک میکنن بدله؛ بعد بره بدل بخره بگه

مردم فک میکنن طلای سفیده :|!

نه خداییش درووغ میگم، بگو دروغ میگی

.

.

به بعضیام باید گفت:

اگـــــه حس میکنــی خیلـــــــی بارتـــــه واست" گاری " بگیرم........

.

.

اصن تابلوئه تیر امسال فوتوشاپه :||

.

.

نشستیم با فک و فامیل اسم فامیل بازی میکنیم !

داییم میوه از " یـــــ " نوشته یه کیلو خیار:دی

هیچ جوریم قانع نمیشه که قبول نیست!

.

.

وقتی تو پشت فرمون باشی و بابات کنار دستت...

امکان داره یه سری قوانین جدید هم به قوانین راهنمایی اضافه بشه …

ولی وقتی بابات نشست پشت فرمون همون قوانین راهنمایی هم میتونه کنسل بشه!

کنسل شده که میگمااااا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 1,897
  • بازدید کلی : 19,041