loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 20 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

آرزو دارم وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن می گردد
تو در آن نزدیکی باشی . . .

 

 

 

 

تو را دوست دارم بدون این که علتش را بدانم !
محبتی که علت داشته باشد یا احترام است ، یا ریا . . .


 

 

 

 

 

می‌ روم ، اما نمی‌پرسم ز خویش
ره کجا ؟ منزل کجا ؟ مقصود چیست ؟
بوسه می‌ بخشم  ولی خود غافلم
کاین دل دیوانه را معبود کیست . . . ؟

 

 

 

 

 

من به یاد دل و دل یاد تو را می گیرد ، دل اگر یاد عزیزیش نکند می میرد . . .

 

 

 

 

 

ای کاش قانون همه ی دوستی ها این بود : یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز !

 

 

 

 

 

مرا جای خودم بگذار / خودت را جای گهواره / و آغوشی تسلی بخش / کنارم باش همواره

 

 

 

 

 

ستاره ها رو با اینکه خیلی دورند ، هر شب میشه دید ، کاش تو هم ستاره بودی . . .

 

 

 

 

 

نه از فلسفه کلامی می دانم و نه منطق می گنجد در کلامم ، بی استدلال دوستت دارم . .

 

 

 

 

 

غزل غزل به یاد تو / قدم قدم به پای تو / ستاره های آسمون / یکی یکی فدای تو . . .

 

 

 

 

 

سفری غریب داشتم توی چشمای قشنگت

سفری که بر نگشتم غرق شدم توی نگاهت

دل ساده ی ساده کوله بار سفرم بود

چشم تو مثل یه سایه همجا همسفرم بود

من همون لحظه اول آخر راهو میدیدم

تپش عشق و تو رگهام عاشقانه می چشیدم

 

 

 

 

 

مرنج از من ، که دل را نباشد طالقت رنجت / به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت

 

 

 

 

 

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه ، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه ، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه . . .

bsp;

 

 

 

 

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از ان خارج میشد
به من گفت : نرو که بن بسته !
گوش نکردم ، رفتم
وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم
پیر شده بودم . . .

 

 

 

 

 

 

تنها دلیلی که باعث میشود یک نفر از تو متنفر باشد
اینست که می‌خواهد دقیقاً مثل تو باشد . . .

 

 

 

 

 

 

به دشمنانت هزار فرصت بده که دوست تو باشند
ولی به دوستانت حتی یک بهانه نده که دشمن تو شوند . . .

 

 

 

 

 

 

اگر همه آرزوها برآورده می شد ، هیچ آرزوئی برآورده نمی شد . . .
( یونسکو )

 

 

 

 

 

از کسانیکه با من میمانند سپاسگزارم
آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند
ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشکرم
آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست . . .

ده مهر شما سوخته ایم . . .

 

 

 

سخن ، آغاز گفتن نیست ، نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 2,085
  • بازدید کلی : 19,229