loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 21 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

این روزها خیلی چیزها دست من نیست !
مثلا دستهایت . . . !


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


من هم مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم ولی یادگاری من با بقیه فرق داره ؛ یادگاری من از تو سینه ای پر از درده !


.:: اس ام اس رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


فلاسفه درباره ی عشق خیلی حرفها زدند :
اما منطق هیچ کدامشان به پای منطق تو نرسید ،
رفتی و گفتی : همینه که هست !


.:: اس ام اس عاشقانه اسفند ۹۱ ::.

قرعه کشی تمام شد !
تو به اسم دیگری درآمدی
تقدیر جای خود ، اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی . . .


.:: اس ام اس جدید غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


بعد از مرگم همه اعضای بدنم را اهدا کنید به جز قلبم . . .
قلبم را در اعماق زمین دفن کنید تا آرام گیرد ، آخر قلب زخمی من دیگر نای تپیدن برای کسی را ندارد !
راستی یادم رفت ، خاکسترهای جگرم را هم دفن کنید !


.:: اس ام اس تنهایی اسفند ۹۱ ::.


کار سختی پیش رو دارم : بعد از رفتنت باید زنده بمانم !


.:: اس ام اس دلتنگی اسفند ۹۱ ::.


بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبار و بگذر


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


به یک معتاد نیازمندم جهت کشیدن دردهایم !


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


هر روز نبودنت را بر روی دیوار خط میکشم ، ببین این دیوار دیگر جایی برای خط زدن ندارد !
خوش به حال تو که خودت را راحت کردی و یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


ای چشم ها ، به کسی نگویید چیزی از درونم !


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


باز یا بسته . . .
چه فرق می کند ؟
پنجره ؛ زخم ِ همیشگی ِ دیوار است . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


عمریست غم و درد نشانم داده / در آتش سینه اش امانم داده
رنجور ترین درخت باغش هستم / هر بار مرا دیده تکانم داده


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


قلبم درد میگیرد و من لبخند میزنم !
یادگــــــار توست . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


خوشحالم !
آنقدر که نمی‌ دانم کدام یک از دردهایم را فراموش کرده‌ام . . . !


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


من نمی دانم چرا هر کسی را صدا کردم !
هرکس را دوست داشتم !
ناگهان در خم کوچه گم شد . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


ﺑﮕﻮ ﭼﻪ ﻣﺨﺪﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ بودنت ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﺸﻢ ؟


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار ، نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


صندوق صدقات نیست دل من که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه !
دوست داره همه چی تموم بشه . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


حالم توپ است . . . حالِ همان توپی را دارم که افتاده در خانه همسایه ای که تهدید کرده اگر بار دیگر بیافتد با کارد ، پنجرش میکنم . . .


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


گفتی قیدت را بزنم اما ندانستی که دوست داشتن من از اول هم بی قید و شرط بود !


.:: اس ام اس غمگین و رمانتیک اسفند ۹۱ ::.


یکی بود که اونم رفت . . .
کاش از اول غیر از خدا هیچکس نبود !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 1,662
  • بازدید کلی : 18,806