loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 18 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

ﻣـﺮﺩ ﻣـﻦ.!!! ﺗﮑـﯿـﻪ ﮔـاﻫــﻤــ ﺑــﺎﺵ..

ﻣـﯿﺨــﻮﺍﻫـﻤــ ﺳــﻨـﮕــﯿـﻨـﯽ ﻧـﮕﺎﻩ ﻣـﺮﺩﻣـ ﺣــﺴـﻮﺩ ﺍﯾـﻦ ﺷــﻬـﺮﺭﺍﺗـــﻮﻫــم ﺣــﺲ ﮐـﻨﯽ..ﺍﯾـﻦ ﻫــﺎ ﻧـﻤـﯿــﺘـﻮﺍﻧـﻨﺪ ﺑﺒﯿﻨﻨـﺪﮐـﻪ ﻣﺎﺗـﺎﺍﯾـﻦ ﺍﻧـﺪﺍﺯﻩ ﺑﻪ
ﻫﻤــ مﯽ ﺁﯾیـﻢ…

.
.
.

به روزگار بگویید من ترک تحصیل کرده ام دیگر از من امتحان نگیرد



.
.
.

به سلامتی اونی که سیگار نمیکشه چون یه عمره داره از زندگی میکشه!

.
.
.

ﻧﻤﯿـ ﺩﺍﻧﻤـ ﭼﺸﻤﺎﻧﺘـ ﺑﺎ ﻣﻦـ ﭼﻬـ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻓﻘﻂ ﻭﻗﺘﯿـ ﮐﻬـ ﻧﮕﺎﻫﻤـ ﻣﯿﮑﻨﯿـ ﭼﻨﺎﻧـ ﺩﻟﻤـ ﺍﺯ ﺷﯿﻄﻨﺘـ ﻧﮕﺎﻫﺘـ
ﻣﯿﻠﺮﺯﺩﮐﻬـ ﺣﺴـ ﻣﯿﮑﻨﻤـ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎﺳﺘـ
ﻓﺪﺍ ﺷﺪﻧـ ﺑﺮﺍﯾـ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﯿـ ﮐﻬـ
ﺗﻤﺎﻣـ ﺩﻧﯿﺎﺳﺘـ…

.
.

بزرگترین حماقت انسان در زندگی لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم نداره . . .

.
.
.

کوچ پرندگان به من آموخت، مسافرت گله ای حال میده.

.
.
.

آنقدرم دلم پر است که نمیتواند برایت تنگ شود.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

برای مشاهده بقیه  به ادامه مطلب بروید…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

چایت را بنوش
نگران فردا نباش
از گندمزار من و تو
مشتی کاه می ماند برای بادها..

.
.
.

کوتاه می‌گویم دوستت دارم اما…
از دوست داشتنت کوتاه نمی‌آیم…

.
.
.

کاش میشد در عاشقی هم توبه کرد.

.
.
.

خدا را در قلب کسانیست که بر لبان دیگران می‎ ‎نشانند
.
.
.

بعد از تو زندگیم خلاصه شد در این سه کلمه :
تنهایی
حسرت
سیگار…
.
.
.

سخت است ؛
در افکار شلوغ بودن . . .
در سردی نگاه ها بودن . . .
در خیابان غم بودن . . .
در رویا تنها بودن . . .
و چه خوب آرامت میکند یک ” پک سیگار ”

.
.
.

برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم …
منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم

.
.
.

شبت پر از ستاره هایی باشه که سفارشتو به خدا میکنن تا همیشه ماه بمونی!!
.
.

کف بینی نکن! دستی که به سویت دراز شده …طالعش تویی!

.
.
.

برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت

.
.
.

زندگی گل سرخی است که گلبرگهایش خیالی و خارهایش واقعی است.

.
.
.

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !
.
.
.

خدایاباکه گویم ماجرای حسرت دل را،که یک دنیاسخن دارم ولی ازبغض خاموشم!

برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب بروید ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 1,724
  • بازدید کلی : 18,868