loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 19 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

خاک پای کسانی هستیم که تو خاطرمون ابدی هستن، ولی تو خاطر شون عددی نیستیم

.
.
.

هربارکه کودکانه دست کسی روگرفتم،گم شدم! ترس من ازگم شدن نیست!ازگرفتن دستی است که بی بهانه رهایم کند

 

 

چگونه بفرستم “باورم”را برای تو، تاباورکنی “ازیادبردنت” کار من نیست!

.
.
.

حوابایک سیب ازعرش به فرش رسید ونیوتن بایک سیب ازفرش به عرش رسیدماکه دوسیب میکشیم چرابه جایی نمیرسیم؟

.
.
.

کوچه ها رابلد شدم،رنگهای چراغ راهنما،جدول ضرب،دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمی شوم،اما گاهی میان آدمها گم میشوم،چون
آدمها را بلد نیستم!
.
.
.

عرض سلام+طول عمر+ارتفاع سلامتی برای مساحت وجودنازنینت.
.
.
.

روزی که با تو شروع نشود. اصلأ نمی ارزد به شب برسانی اش…!
.
.
.

برای دل من… همیشه تو خواهی ماند.. تو مخاطب تمام نوشته های منی…
.
.
.

خدایا مرا چه طعمی آفریدی که همه از من زود سیر میشوند؟؟
.
.
.

حوای من… مرا به کشور چشم هایت تبعید کن.. دوست دارم زندانی سیاسی چشمهایت باشم…
.
.
.

چشمت را نبند!!! این چشم بندی های تو،جهانم را محو میکند!!!
.
.
.

مانندهیزم هاى مصنوعى شومینه میسوزم وپایانى ندارم
‘درد’یعنى این!!

.
.
.

زمان بندی خدا بی نظیر است.
نه هیچگاه دیر،نه هیچگاه زود.
کمی بردباری می طلبد و ایمانی بسیار.اما ارزش انتظار را دارد..

.
.
.

هیچ بارانی رد پای خوبان را از کوچه باغ خاطرمان نخواهد شست…
تقدیم به سوگند که حرفاش منو آروم کرد،چند وقته که حالم خرابه
.
.

نعمت های اسمان همیشه برف و باران و نور نیست.گاهی خداوند دوستانی را بر ما نازل میکند ازجنس اسمانی به زلالی باران به
سفیدی برف و روشنایی نور..
.
.
.

از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است و…. 
 خــــــــــــــــــدا 
 همچنان لبخند
میزد
.
.
.

ازدردهای کوچک است که ادم ناله میکند،ضربه که سنگین باشد ادم لال میشود!!
.
.
.

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب راباز نمیکنم,حتی برای اوکه سالها منتظر در زدنش بودم…

.
.
.

مانند هیزمهای مصنوعی شومینه میسوزم وپایان ندارم*درد یعنی این…

.
.
.

اﻋﺘﺮاف میکنم
اون ﺑﭽﻪ ﻣﺮدﻣﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﭘﺪر ﻣﺎدرﺗﻮن ازش ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﻦ
و ﺑﻬﺘﻮن ﺳﺮﮐﻮﻓﺘﺸﻮ ﻣﯿﺰﻧﻦ ، ﻣﻨﻢ !
ﺣﻼااال ﮐﻨﯿﺪ

.
.
.

من یه غلطی کردمُ قضیه فانتزیُ افقُ واسه بابام تعریف کردم ؛
حالا هروقت اَزَش پول میخوام، میره تو افق محو میشه !

.
.
.

من اگه همین الانم زلزله بیاد با باقیمونده ی غذای لای دکمه های کیبوردم میتونم ۱ماه زنده بمونم

.
.
.

ﺑﺮای ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺮای دﯾﮕﺮان ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ ﯾﺎ ﻧﺒﺎﺷﻢ …!

.
.
.

ﯾﮑﯽ از ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎم اﯾﻨﻪ ﯾﻪ ﻻﻣﺒﻮرﮔﯿﻨﯽ روﻧﺘﻮن ﺑﺨﺮم ﭘﺸﺘﺶ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ)
ﻋﺎﻗﺒﺖ ﻓﺮار از ﻣﺪرﺳﻪ (

.
.
.

سرت گرم است،مزاحمت نمیشوم امابدان حرارت سرگرمیهایت مرامیسوزاند…
.
.
.

روبعضى هابایدبرچسب زد: تست شد،آدم نیست…!
.
.
.

“عشق”یعنى:اختیاربدى که نابودت کنداما…”اعتماد”کنى که این کاررانمى کند…¡
.
.
.

ای ساده دل بکش درد که حقت این است،از زمانه بشوسردکه حقت این است،

هرچه گفتم مشوعاشق نشنیدی،بکش ازمردم نامرد
حقت این است.
.
.
.
بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام…
شانه ای که سر می خواست، سری که شانه می خواست…
هر دو را برسانید به آرزوشان…

.
.
.

هى بى انصاف
هى…
تمام لحظه هائى ک سرگرمیت بودم…
توزندگیم بودى
.
.

در روزگاری که بهانه های بسیاری برای گریستن داریم،خندیدن به مضحکه هم میهنانمان را نپسندیم.کار سختی نیست
نشنیدن،نخواندن و نگفتن لطیفه های توهین آمیز،با اراده جمعی این عادت زشت را به ضد ارزش تبدیل کنیم.
.
.
.

هیس صداشو درنیار!
من هنوزم دوسش دارم

.
.
.

هنوز هم همان آدمم.. همان کسی که گاهی اوقات شب به امید بیدار شدن در دنیایی دیگر میخوابد.. وخاطراتش را به دیوارهای اتاقش
آویخته است! و هربار در موجهای دریا گیر میکند خود را آزاد و رها می کند.. هنوزم متنفرم از اینکه بهم بگی: مواظب خودت باش! چیزی
برای از دست دادن ندارم… آنقدر نداشته هایم را به رخم نکش
.
.
.

نشسته ای توی سینه ام، مثل تیر چند پـــر ! نه میشود درت آورد، نه میشود گذاشت که بمانی
.
.
.

گناه دوریت نیست وقتی باتو بودنم نیز دلم برایت تنگ میشد
بگذار هرچه نمیخواهند بگوییم، بگذار هرچه نمیخواهیم بگویند،

باران که بیاید
از دست چترها هم کاری ساخته نیست..
ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم!

.
.
.

ماه در روی کسی غیر تو دیدن 
ممنوع ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع. تابلویی بر سر دروازه قلبم زده ام که وروداحدی جز تو اکیدا.
ممنوع

.
.
.

زیباترین قسم سهراب:
نه تو مى مانى و نه اندوه،
و نه هیچکس از مردم این آبادى،
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهى آن لحظه
ى شادى که گذشت،
غصه هم میگذرد،
آنچنان که فقط خاطره اى خواهد ماند.
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود جامعه اندوه مپوشان
هرگز.!

.
.
.

آدمها مثل کتابند ، برگرفته از مطالب جالب .
از روی بعضیها باید مشق نوشت .
از روی بعضیها باید جریمه نوشت .
بعضیها را باید چند بار
خواند تا معنیشان رافهمید .
بعضیها را باید نخوانده کنارکذاشت !
آدمیان به لبخندی که برلبها می نشانند و به احساس خوبی که برجا می
نهند، ماندگارند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 488
  • بازدید سال : 1,999
  • بازدید کلی : 19,143