loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 20 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟ .... قلبشو رو پیش میده ، جونشم ماه به ماه !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش

در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو چمدانی ست دلم که تنهاییم را در آن تا می زنم

و قفلی از دلتنگی بر آن می گذارم ، که رمزش حروف اسم توست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیا با من دلم تنهاترین است / نگاهت در دلم شور آفرین است
مرا در شعله ی عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سالها بگذشته از میلاد من / کی یکی مردانه باشد یاد من
منو یک تنهایی و یک شمع روشن / خدایا نکند باد بیاید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
این همه تنهایی برام زیاده / نذار که از دست خودم خسته شم
نذار با این تنهایی خو بگیرم / کاشکی نمیشد به تو وابسته شم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است ، تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …
ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست / محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت / که در این وصف زبان دگری گویا نیست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده…
دست به خلاف بزنیـم…!
من اندوه تـــو را مـــی دزدم…!
تو تنهـایـی مـرا…!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جان غمگین،تن سوزان،دل شیدا دارم / آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل،خون جگر،آتش غم،درد فراق /  چه بلاها که زعشقت من تنها دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا از خود رها کردی و رفتی / مرا انگه که تنها مانده بودم
ولی من باز هم هستم به یادت / اگر چه دور هستم از سرایت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست
با تو یک کاسه آب ، یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر بدانم نیستی غمی نیست زتنهایی ........ اینکه هستی و تنهایم غم دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غربت آن نیست که تنها باشی ، فارغ از فتنه ی فردا باشی
غربت آن است که چون قطره ی آب ، در پی دریا باشی
غربت آن است که مثل من و دل ، در میان همه کس یکه و تنها باشی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد ..... یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما آدم‌ها موجودات عجیبی‌ هستیم  وقتی‌ میگوییم تنهایم بگذار
یعنی‌ ، بیش از همیشه به وجودت احتیاج دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 1,691
  • بازدید کلی : 18,835