loading...
خنده فا بزرگترین سایت جوک و اس ام اس
حسین رئیسی بازدید : 19 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویســم ؛
یــــــکــــــی بــــــود ، یــــــکــــــی … ؛
.

بـــــی خـــــیـــــال !
.
خــلاصـه اش میشود اینــکـه : دوستـــــــت داشتم اما نفهمیدی……

.:: اس ام اس دلتنگی جدید ::.

سیگار لایت را با موسیقــــــِ لایت ترجیح مـــــِ دهم
روح من با هیچ نغمه ای لایت نمــــِ شود
به من عشــــق تعارف نکنید!
قبلا صرف شده…
به دستانم فندکـــِ ؛ کبریتـــــِ ؛ سنگ آتش زنه ای برسانید
تا برای هضم عشـــق
سیـــــگاری آتش کنم…

.:: اس ام اس دلتنگی جدید ::.

یک پاکت سیگار…
شراب به مقدار لازم…
یک دل پر…
اینجا شروع ماجراست…
انتهایش را خدا هم نمیداند…

.:: اس ام اس دلتنگی جدید ::.

خیابان با من راه می آید
نیمکت با من مینشیند
سیگار با من هم نفس میشود
با من ساعت ها دلتنگ میشوند

اما تو
نه می آیی
نه مینشینی
نه هم نفس میشوی
فقط ساعت ها را دلتنگ میکنی

.:: اس ام اس دلتنگی جدید ::.

نیستـــــِ ؟
به درک!
مقابل آینه مینشینم و سیگارم را روشن مــــِ کنم
در نبودت
خودم را بهتر مــــــِ توانم ببینم
نگران جای خالــــِ ات نباش
سیـــــــگار پر کرده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اس ام اس درخواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,696
  • بازدید کلی : 18,840